You signed in with another tab or window. Reload to refresh your session. You signed out in another tab or window. Reload to refresh your session. You switched accounts on another tab or window. Reload to refresh your session. Dismiss alert
.app 1 .dev 1 #11WeeksOfAndroid 13 #11WeeksOfAndroid Android TV 1 #Android11 3 #DevFest16 1 #DevFest17 1 #DevFest18 1 #DevFest19 1 #DevFest20 1 #DevFest21 1 #DevFest22 1 #DevFest23 1 #hack4jp 3 11 weeks of Android 2 A MESSAGE FROM OUR CEO 1 A/B Testing 1 A4A 4 Accelerator 6 Accessibility 1 accuracy 1 Actions on Google 16 Activation Atlas 1 address validation API 1 Addy Osmani 1 ADK 2 AdMob 32 Ads
JBox2D is a close Java port of Erin Catto's excellent C++ Box2D physics engine and Google's LiquidFun physics Engine. Check out the demos below to see some examples of what it can do. (It's technically more accurate to say it's just a port of LiquidFun now, and LiquidFun is fork of Box2D, but the library started as a Box2D port.) The project has recently been moved to Github. Downloads and issue t
rigidbody.AddForce() で使用出来るフォースのタイプは以下。 値 意味 Force その質量を使用して、rigidbodyへの継続的な力を追加します。 Acceleration その質量を無視して、rigidbodyへの継続的な加速を追加します。 Impulse その質量を使用して、rigidbodyに瞬時に速度変化を追加します。 VelocityChange その質量を無視して、rigidbodyに瞬時に速度変化を追加します。 主なプログラムはこちら。 var dir: Vector3 = Vector3.right; if (GUILayout.Button("Force")) { bigCube.rigidbody.AddForce(dir.normalized * 200.0, ForceMode.Force); smallCube.rigidbody.AddFo
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く