After multiple delays, Apple and the Paris area transportation authority rolled out support for Paris transit passes in Apple Wallet. It means that people can now use their iPhone or…
米連邦取引委員会(FTC)は米国時間8月6日,ターゲット広告に関するフォーラムを今秋開催すると発表した。行動分析型ターゲット広告のビジネス慣習について理解を深め,プライバシ保護の課題解決に向けて検討する。 行動分析型ターゲット広告は,インターネット・ユーザーのオンライン活動に関する情報を集め,実行した検索や訪問したWebページ,閲覧したコンテンツなどの履歴を基にして,ユーザーの関心を引くような広告を配信する。 FTCは2000年にもオンライン広告に関する公開ワークショップを開き,オンライン・プロファイリングに関する報告書を提出した。その後,技術が進歩し,ビジネスモデルが発展すると,現在および将来におけるオンライン広告のデータ収集について,消費者運動家やプライバシ専門家などからの懸念が高まるようになった。FTCによると,ニューヨーク州や複数の消費者プライバシ擁護団体が,行動分析型ターゲット広
Prev. [Title for Previous Page] Next [Title for Next Page] March 24, 2006 We've asked the industry's leading behavioral targeting companies about the nuts and bolts of their capabilities, including reach and frequency, pricing, formats, segments, data points and privacy issues. We also asked for examples of clients -- on the publisher and advertiser sides, when applicable -- and testimonials, when
Prev. [Title for Previous Page] Next [Title for Next Page] February 08, 2006 Behavioral Targeting (BT) offers benefits to both advertisers and consumers. Ads that use BT technologies continually measure higher effectiveness and have now become part of any rational online campaign strategy. As the New Year gets underway, it's becoming more and more apparent that BT is on the minds of online adverti
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