エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Current state of C# platform support in Godot 4.2
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Current state of C# platform support in Godot 4.2
With the recent release of Godot 4.2, projects that use C# can now export to Android and iOS. Let... With the recent release of Godot 4.2, projects that use C# can now export to Android and iOS. Let’s take a look at the current platform support for C# projects and what to expect from future releases beyond 4.2. BackgroundFirst a bit of history. Godot 3 supports exporting C# projects to all the platforms supported by the engine. The C# implementation uses the Mono embedding APIs and the Mono runti