エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
TwiML™ Voice: <Queue> | Twilio
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
TwiML™ Voice: <Queue> | Twilio
TwiML™ Voice: <Queue> The <Dial> verb's <Queue> noun specifies a queue to dial. When dialing a qu... TwiML™ Voice: <Queue> The <Dial> verb's <Queue> noun specifies a queue to dial. When dialing a queue, the caller will be connected with the first enqueued call in the specified queue. If the queue is empty, Dial will wait until the next person joins the queue or until the <Dial> timeout duration is reached. If the queue does not exist, Dial will post an error status to its action URL.