You signed in with another tab or window. Reload to refresh your session. You signed out in another tab or window. Reload to refresh your session. You switched accounts on another tab or window. Reload to refresh your session. Dismiss alert
[This post is by Elliott Hughes, a Software Engineer on the Dalvik team. — Tim Bray] If you don’t write native code that uses JNI, you can stop reading now. If you do write native code that uses JNI, you really need to read this. What’s changing, and why?Every developer wants a good garbage collector. The best garbage collectors move objects around. This lets them offer very cheap allocation and b
数回にわたり Android で OpenGL ES 2.0 を使用した超絶簡単なサンプルを紹介して参りましたが、OpenGL を使用しているのだから、やはりネイティブな C/C++ でもっと速度を向上させたいと思うのが実践的です。 前回の記事では Android NDK での開発環境の構築手順について紹介しました。そこで今回は Beginning サンプルを JNI 化したいと思います。 今回のソースは、 AndroidManifest.xml Activity GLSurfaceView.Renderer JNI ブリッジクラス Android.mk Application.mk C/C++ ソースファイル です。 それではご覧ください。 AndroidManifest.xml Beginning サンプルのままです。変更はありません。 <manifest xmlns:android=
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く