You signed in with another tab or window. Reload to refresh your session. You signed out in another tab or window. Reload to refresh your session. You switched accounts on another tab or window. Reload to refresh your session. Dismiss alert
Go beyond crash reporting, error tracking, logging and error monitoring. Get instant and accurate alerts — plus a real-time feed — of all errors, including unhandled exceptions. Our automation-grade grouping uses machine learning to reduce noise and gives you error signals you can trust. A better way to discover errors Instantly see the impact of crashes and errors with metadata — like which custo
「隼」レバーはなぜ斜め上に入りにくいのか。HORI「ファイティングエッジ」開発陣とプロゲーマー・sako氏に聞く,アーケードスティックの最前線 ライター:ハメコ。 プロゲーマー・sako選手の全面監修を受けて制作されたHORIのアーケードスティック「ファイティングエッジ」の登場より丸3年。元々「ファイティングエッジ」の組み込みパーツとして登場した,HORIの独自開発によるプロ志向レバー&ボタンユニット「隼」と「玄」も,現在では同社の普及モデルである「リアルアーケードPro.」シリーズにも標準搭載されるに至り,さらなる普及を見せている。 それに伴い,アーケードスティックのパーツ事情も,ここ3年で大きく変わってきた。三和電子からは,一昔前では考えられなかった静音仕様のレバー&ボタンが登場し,次いでHORIからも「隼」「玄」をベースにした静音パーツが登場。各パーツブランドごとの操作感の違いが,フ
Dungeon Souls Dungeon Souls is a top down, roguelike game about the five fallen heroes searching for the mystery orb that will bring them back to life. Road Block #1: Simplifying things I want to simplify things as much as possible. From character animations to gameplay systems like before, weapon damage has a range value (ex. 8-10 damage) and it is cool how unpredictable it is while knowing how m
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く