エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
DSPs To SSPs: ‘Clean Up Or We Cut You Off’ | AdExchanger
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
DSPs To SSPs: ‘Clean Up Or We Cut You Off’ | AdExchanger
Demand-side platforms (DSPs) are putting pressure on supply-side platforms (SSPs) to improve inve... Demand-side platforms (DSPs) are putting pressure on supply-side platforms (SSPs) to improve inventory quality and cut out the games that pad the second-price auction. Ad tech insiders have told AdExchanger DSPs are being more aggressive in blocking supply sources until they clean up. The pressure could force the ecosystem to grow up. While DSPs aren’t coordinating their actions, exchanges cut off