エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
NBDdirichlet-package: NBD-Dirichlet of Model Consumer Buying Behavior in NBDdirichlet: NBD-Dirichlet Model of Consumer Buying Behavior for Marketing Research
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
NBDdirichlet-package: NBD-Dirichlet of Model Consumer Buying Behavior in NBDdirichlet: NBD-Dirichlet Model of Consumer Buying Behavior for Marketing Research
Description The Dirichlet (aka NBD-Dirichlet) model describes the probability distributions of th... Description The Dirichlet (aka NBD-Dirichlet) model describes the probability distributions of the consumer purchase incidences and brand choices. We estimate the model and calculate various theoretical quantities of interest to marketing researchers. Author(s) Feiming Chen References The Dirichlet: A Comprehensive Model of Buying Behavior. G.J. Goodhardt, A.S.C. Ehrenberg, C. Chatfield. Journal o