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"Custom Audience"の検索結果1 - 4 件 / 4件

  • Preparing to ship the Privacy Sandbox relevance and measurement APIs  |  Google for Developers

    Preparing to ship the Privacy Sandbox relevance and measurement APIs Stay organized with collections Save and categorize content based on your preferences. The Privacy Sandbox project is gearing up to ship the relevance and measurement APIs to Chrome Stable. On the project timeline for the web, we show general availability (GA) starts in Q3 2023. Specifically, we intend to target Chrome Stable 115

      Preparing to ship the Privacy Sandbox relevance and measurement APIs  |  Google for Developers
    • Buy Facebook Ads Accounts - 100% Best verified facebook BM

      SKU: Buy USA Facebook Accounts Category: Social Tags: aged facebook ads accounts, Benefits of buying Facebook ads accounts, Buy Aged Facebook Ads Accounts, Buy Facebook Ads Accounts, Buy USA number verified Facebook accounts from us, Facebook Ads Accounts, facebook ads accounts buy, verified facebook business manager, Why should you buy Facebook advertising accounts, Why should you buy multiple Fa

        Buy Facebook Ads Accounts - 100% Best verified facebook BM
      • Partnering with Fastly—Oblivious HTTP relay for FLEDGE's 𝑘-anonymity server  |  Blog  |  Chrome for Developers

        FLEDGE is a Privacy Sandbox proposal to serve remarketing and custom audience use cases, designed with the intent of preventing third-parties from tracking user browsing behavior across sites. The browser will provide protection against microtargeting, by only rendering an ad if the same rendering URL is being shown to a sufficiently large number of people. We will require a crowd of 50 users per

          Partnering with Fastly—Oblivious HTTP relay for FLEDGE's 𝑘-anonymity server  |  Blog  |  Chrome for Developers
        • アドテクの変遷 大手企業の独占的戦略が自由市場を打ち負かした経緯

          『サルたちの狂宴(Chaos Monkeys)』を読んでみた。本書では著者のアントニオ・ガルシア・マルティネスが2008年にウォール街からシリコンバレーに移り、2014年にFacebookを去るところまでが描かれている。マルティネスは広告テクノロジー(アドテク)のスタートアップからFacebookに転じ最後はTwitterに移る。特に2011年から2013年4月の間、マルティネスがFacebookでアドテクに携わる部分は面白い。アドテクの話は異様にマニアックだから一般読者向けの本書では余り詳しく書いてなかったけれど、ぼくにとってはスタートアップとアドテクについての面白い情報があり、一度で二度楽しい読書だった。 ぼくは前職時代の2015~17年にアドテクについて道なき道を進み、苦労しながら学習したという経緯がある。メディアの立場にいる私には詳しい人は口を閉ざし、そうでない人は頭の中ででっち上

            アドテクの変遷 大手企業の独占的戦略が自由市場を打ち負かした経緯
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