Asia Yahoo Japan buys Community Factory for $12.8 million, furthering its mobile push Yahoo Japan, the Yahoo Inc. subsidiary, has furthered its mobile ambitions after it announced the $12.8 million (1 billion yen) acquisition of Tokyo-based mobile content firm Community Factory, as Japanese tech blog Asiajin reports. The deal is a rare example of a big company acquisition in the country, as Asiaji
Asia Google’s mobile revenue under threat in Japan as Yahoo Japan launches an Android browser Android’s Droid browser may be the world’s most popular mobile browser, thanks to the phenomenal rise of the Google-owned operating system, but it has a just got a very worthy competitor in Japan’s growing smartphone market after Yahoo Japan released a rival Android browser. The Yahoo! Browser has been la
阿里云弹性计算特惠专场 云服务器ECS 0.9元/月起 阿里云弹性计算特惠专场活动上线,分为个人企业同享和企业上云两个专享板块,活动折扣最低0.1折,即最低仅需0.9元即可购买一台阿里云ECS云服务器。 直通会场:https://click.aliyun.com/m/1000350172/
Yahoo!Japanが検索エンジンをGoogleからの供給に切り替えるとのこと。 「Yahoo! JAPAN、Googleの検索エンジンと検索連動型広告の採用を発表」2010.7.27 @INTERNET Watch 株式会社ヤフーは27日、「Yahoo! JAPAN」に米Googleの検索エンジンと検索連動型広告配信システムを採用すると発表した。切り替え時期については現時点では未定で、今後詳細を協議の上、決定するとしている。 ヤフーでは、米Yahoo!がMicrosoftから検索エンジンと検索連動型広告の提供を受けることを2009年7月に決定したが、日本のヤフーでは他の検索エンジンと検索連動型広告も検討すべきと考え、代替案との比較を行った結果、Googleが現時点ではベストであるとの結論に至ったため、Googleからの提供を受けることを決定したと説明している。 →「Yahoo! JAP
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く