mewo2.com is the website of Martin O'Leary artist, designer, teacher, researcher These are some notes on how I generate the maps for my Twitter bot @unchartedatlas, which is based on a generator I originally produced during NaNoGenMo 2015. There's JavaScript code for the generator on Github here, and the original messy Python generator code can be seen here. You may also be interested in this comp
ファンタジーの世界を舞台にした映画や小説には必ずといっていいほど架空世界の地図が登場し、その地図を見ているだけで想像が膨らみます。そんなファンタジーの世界に登場する地図を自動で作成できるサービス「Generating fantasy maps」が登場したので、サクッと作ってみました。 Generating fantasy maps http://mewo2.com/notes/terrain/ 上記URLを開いてページをスクロールしていくと、白いスペースが出てきます。ここでは人工的でカクカクしていない自然な地形のベースとなる不均一なグリッドを作成します。 グリッドを作成するには「Generate random points」をクリック。すると、複数の黒い点をランダムでスペースに表示。「Generate random points」をクリックするたびに、黒い点の位置が変更されます。 グリッド
🃏This generator is a part of Procgen Arcana. This application generates a random medieval city layout of a requested size. The generation method is rather arbitrary, the goal is to produce a nice looking map, not an accurate model of a city. The first version of this generator was created for the monthly challenge #17 of the proceduralgeneration subreddit. Right click to open the context menu wit
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