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unityとUnityとcheckに関するdaabtkのブックマーク (2)

  • Introducing Adam - A Unity Short Film Rendered in Real Time

    This content is hosted by a third party provider that does not allow video views without acceptance of Targeting Cookies. Please set your cookie preferences for Targeting Cookies to yes if you wish to view videos from these providers. The Unity demo team built Adam with beta versions of Unity 5.4 and our upcoming cinematic sequencer tool. Adam also utilizes an experimental implementation of real-t

    Introducing Adam - A Unity Short Film Rendered in Real Time
  • Unity:Cameraを揺らす演出 | NIJIBOX: ニジボスマホ部

    斬撃時や落雷時にカメラ全体が揺れる演出をUnity+C#でやろうと思います。 注意:このエントリよりも、もうすこし汎用的なのを作ってみました。→Cameraを揺らす演出2 その前に、僕が今作っている実装はもうひと手間ありまして、カメラは途中まではアニメーション機能(下図)で動かしており、 そのアニメーションが止まったタイミングでカメラが揺れるという実装をするため、別に準備が必要でした。 Check1:アニメーションでのカメラ移動と、C#からのカメラ移動スクリプトは共存できないっぽい アニメーションの特定フレーム(上図でいうと4:00地点)でカメラを揺らすC#メソッド(例:CameraShake)をコールしても、C#上の振動させる処理は発動してくれません。カメラアニメーションしながら、それに加算される形でC#でカメラ移動させることはできないようです。(たぶん) …中略… void Came

    Unity:Cameraを揺らす演出 | NIJIBOX: ニジボスマホ部
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