See all results No matching results Try a different filter or a new search keyword.
We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
[This article is written both in Japanese and English.] インターナショナル・コンピュータ・ミュージック・カンファレンス2008で発表されたSebastian Tomczak(little-scale)の報告、「オーセンティシティとエミュレーション」の翻訳を公開します。 簡潔にして鋭利な、2000年代以降に現れたチップチューン/チップミュージックを扱ったテキストのなかでは、最も重要なものの一つであることには疑いがありません。 エミュレーションとオリジナル・ハードウェアの持つ意義から、この音楽ジャンルのアイデンティティを位置づけた論文になります。 Now I’d like to introduce ”Authenticity and Emulation” by Sebastian Tomczak known as little-scale
We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
Behind the sounds: Hotline Miami and FTL Making music with M.O.O.N., Scattle and Prunty Music man David Valjalo follows-up his exploration of the big-budget orchestral soundtracks in the mainstream games industry with a look at the other end of the scale - the super-low-budget, ultra-catchy, sometimes kitschy scores of indie darlings. He rounds up the men behind Hotline Miami, Sweden-based Dennis
See all results No matching results Try a different filter or a new search keyword.
D0HERRITT A very close friend of mine introduced me to the game this soundtrack is based off of. I am more familiar with the VRChat version, "Fate of the irrbloss". One of the things I noticed about the tracklisting is how the 2 different versions of the songs are split, effectively doubling the number of tracks. FOTI does the same with it's OST layout. If you are an avid VRchat user, look up "Fat
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く