Quick and short doorbell sound effect. Another good sound for trolling your dog, just a…
5x bigger than your sound effects library Download 500,000+ SFX. NEW: Professional AI Voiceover. Learn more Start for Free Industry standard SFX Back in 2007, the professional sound effects world had yet to fully come online. We got it there by bringing together the world’s best sound recordists and created a collection that is 5x bigger than any other. The result is today’s leading sound library,
act of a flowing; a continuous moving on or passing by, as of a flowing stream; a continuous succession of changes A 3D game engine for livecoding worlds into existence. Fluxus is a rapid prototyping, playing and learning environment for 3D graphics, sound and games. Extends the Racket language with graphical commands and can be used within it’s own livecoding environment or from within the DrRack
こんばんは。近頃、大雨がすごいですね。夜中に雷を伴う雨が数日続くなんてことは生まれてこのかた、あんまり体験したことないんで驚いています。北京五輪で、雨を降らせないためにロケットを何十発も打ち込んだなんて話をきくと、「まさか、それと関係じなんてないよね?」なんて勘ぐってみたくなってしまう、今日この頃です。 さて、今回は周波数を分析するFFTについてです。Player9からSoundMixer.computeSpectrumっちゅう関数が実装されて、音を波形から周波数成分に分解することができるようになりました。 それで、これはこれでよかったんですが、困ることもありました。それは、たとえばニコニコ動画とかをみながら、このメソッドを実行するswfが埋め込まれたページを開いたとします。すると、埋め込まれたページだけでなく、関係ないニコニコの音まで拾って解析しようとするんです。するとセキュリティサンド
'fmt ' チャンク構造体 #define FormatID 'fmt ' /* chunkID for Format Chunk. NOTE: There is a space at the end of this ID. */ typedef struct { ID chunkID; long chunkSize; short wFormatTag; unsigned short wChannels; unsigned long dwSamplesPerSec; unsigned long dwAvgBytesPerSec; unsigned short wBlockAlign; unsigned short wBitsPerSample; /* Note: there may be additional fields here, depending upon wFormatTa
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