【注意】まだ十分に調査できていません。取り敢えず分かった範囲で書いています。何かありましたらTwitterやコメントなどで教えてください。またこの記事は2017/6/19時点のSteamVRベータ版を使用して検証しました(Homeアプリがベータとして配布され始めたころのバージョンです)。 SteamVRにおけるシーンの読み込み SteamVRパッケージ付属のSteamVR_LoadLevel#Begin()を使って次のシーンを読み込んでいるかと思いますが、そこのコードを読む読むと以下のように書かれています。 // Helper function to quickly and simply load a level from script. public static void Begin(string levelName, bool showGrid = false, float fade
Hello, I can’t seem to get my Vive controllers to track in Unity 5.6.0b3, however my headset tracks perfectly fine (I can see the x,y, and z constantly changing). When I press play, Controller (left) and Controller (right) just go grey in the Hiearchy, and the “active” tickboxes for each controller (at the top of the inspector) just get un-checked when I press play (they track just fine outside of
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