サクサク読めて、アプリ限定の機能も多数!
Vyncke, P. (2002). Lifestyle segmentation: From attitudes, interests and opinions, to values, aesthetic styles, life visions and media preferences. European journal of communication, 17(4), 445-463.
takayaman のブックマーク 2020/04/06 10:59
SAGE Journals: Your gateway to world-class journal researchVyncke, P. (2002). Lifestyle segmentation: From attitudes, interests and opinions, to values, aesthetic styles, life visions and media preferences. European journal of communication, 17(4), 445-463.2020/04/06 10:59
このブックマークにはスターがありません。 最初のスターをつけてみよう!
journals.sagepub.com2020/04/06
1 人がブックマーク・1 件のコメント
\ コメントが サクサク読める アプリです /
Vyncke, P. (2002). Lifestyle segmentation: From attitudes, interests and opinions, to values, aesthetic styles, life visions and media preferences. European journal of communication, 17(4), 445-463.
takayaman のブックマーク 2020/04/06 10:59
このブックマークにはスターがありません。
最初のスターをつけてみよう!
SAGE Journals: Your gateway to world-class journal research
journals.sagepub.com2020/04/06
1 人がブックマーク・1 件のコメント
\ コメントが サクサク読める アプリです /