はじめての蕎麦打ちの記録 蕎麦打ちには道具が...みたいな固定観念があり、かれこれ5年以上前から「やるぞ」と言いながらなかなか一歩目を踏み出せずにいた。結局は自分で手を動かしてみないと何が必要なのか、どこに金をかけるのか、そもそもこれからも続けたいと思うのかなんてわからんよな、…
A Survey of Real-time Shading Models This article presents a survey of popular shading models used in 3D computer graphics and discusses their application to real-time applications, including games. Each shading model is analyzed in terms of computational costs, scalability, realism, applicability, advantages/disadvantages, and other factors. (14/04/2008) Modern Fixed-point Tricks and Optimizatio
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く