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2D Toolkit provides an efficient and flexible 2D sprite and text system which integrates seamlessly into the Unity environment. Our key focus with this product is mobile performance and workflow efficiency. 2D Toolkit is designed for rapid prototyping, and is built to take you all the way to a shipping game. Notable features of the product include: Fire and forget atlasing system. Automatic atlas
Camera Path Animator gives you the ability to animate a camera or any GameObject in Unity along a path. It is the perfect tool for animating the camera in cutscenes along a Bezier spline. You can edit and preview everything within the editor and avoid having to run your scene after every tweak. The package gives you all the tools to build, edit a path, and preview your animation within the editor.
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2010年12月28日火曜日 2D シューティング1 -GUITexture 表示するオブジェクトは 3D の 2D シューティングを作る。十字キーで自機を操作し z キーで玉をうつ。 背景を作る。背景はループして表示するので背景の上と下は連続した画像にする。背景のループアニメーションをする方法はいくつかある。今回は画像を縦に同じ画像を 2 つ並べ画像を下へ動かす。2 つ目の画像を表示し終えると 1 枚目の画像を表示するようにする。 赤はカメラが映す領域。Unity は (0,0) の座標が左下の座標なので 1 枚目の画像は下から表示する。 Project パネルで Resources ディレクトリを作成し、そこに背景に使う画像をインポートする。GUITexture として使うので、Mipmap を無効にする。インポートしたテクスチャを選択し GUITexture を 2 つ作成する
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