アニマル横町の無料動画と見逃し再放送・再配信はこちら【ネットフリックス・アマゾンプライム・TVerで見れる?】
アニマル横町の無料動画と見逃し再放送・再配信はこちら【ネットフリックス・アマゾンプライム・TVerで見れる?】
米ワシントンポスト紙をアマゾンの創業者ジェフ・ベゾス氏が個人で買収した。このことについては、多くのメディアやブログなどで触れられているが、データジャーナリズムの観点から検討したものは、予想外に多くなかったように思われる。また、データジャーナリズムは「デジタル人文学」の未来を考える上でも興味深い事例であり、本稿ではそうした点を踏まえながら再整理をおこなっていきたい。 ガーディアン紙の挑戦 データジャーナリズムに早くから取り組んできた大手メディアとしては、英・ガーディアン紙があげられるだろう。Wikileaksが、米軍に関する漏洩機密情報と米外交公電をもとに大々的な暴露をおこなった際に、ガーディアンはメディア・パートナーとして名を連ねていたが、それ以外にも、早くからデータの視覚化や、インフォグラフィック表現に取り組んできた。 この点については、「英ガーディアン紙のデータ・ジャーナリズムを支える
The Ninth Edition State of Marketing Report: Insights from nearly 5,000 marketers worldwide. Learn more Action all your data faster with unified profiles and analytics. Deploy smarter campaigns across the entire lifecycle with trusted AI. Personalize content and offers across every customer touchpoint.
MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARCH 7–15 MARC
Professional networking experiences like no other Bringing tech-savvy senior retailers, marketers and eCommerce merchants together with leading innovative technology and solution providers. Be inspired by industry experts and thought leaders. Learn about innovations through peer discussions and case study presentations. Build connections and new business relationships to elevate your business and
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く