ドットインストール代表のライフハックブログ
ADVERTISE WITH THE #1 LOCAL BROADCASTER IN THE U.S REACH 106 MILLION HIGHLY ENGAGED AND VALUABLE DIGITAL CONSUMERS At Nexstar Digital, We Deliver What Matters Most including content, audiences, solutions, and – most importantly – results for you, our advertising clients. Nexstar Digital’s growing portfolio of owned and operated brands in the News, Entertainment, Lifestyle and Commerce space sets u
ADVERTISE WITH THE #1 LOCAL BROADCASTER IN THE U.S REACH 106 MILLION HIGHLY ENGAGED AND VALUABLE DIGITAL CONSUMERS At Nexstar Digital, We Deliver What Matters Most including content, audiences, solutions, and – most importantly – results for you, our advertising clients. Nexstar Digital’s growing portfolio of owned and operated brands in the News, Entertainment, Lifestyle and Commerce space sets u
毎秒のように新しいブログが生まれている今日、ブログがもてはやされるのも無理はない。誰もがブログを持っているようだ。 米国経営管理学会(AMA)とイーポリシー・インスティテュートが2006年に発表した「職場でのメール、IM、ブログに関する調査」によると、米国拠点の組織の8%が企業ブログを運営している。そのうち55%は会社の外に向けたブログを運営しており、顧客やサードパーティーと交流を持っている。48%は従業員同士の交流促進を目的とした社内ブログを持っている。ブログを持つ会社の16%では、CEOまでもがブログの世界に飛び込み、信頼関係の確立や企業に対する評判の向上、社会的大儀の促進といった目的を達成するためにブログを活用している。 ブログは疑う余地なく、電子コミュニケーションの強力なツールであり、メールとIMと従来のマーケティング指向の企業Webサイトを合わせた以上に、業界のコミュニケーション
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く