関連資料はこちらからどうぞ。 http://www.dotapon.sakura.ne.jp/blog/?p=192

関連資料はこちらからどうぞ。 http://www.dotapon.sakura.ne.jp/blog/?p=192
Update 6/20/17: This tutorial was updated to iOS 11, Xcode 9, and Swift 4 by József Vesza. The original tutorial was written by Sam Davies. The introduction of Adaptive Layout caused a huge paradigm shift for iOS app designers. When designing your app, you can now create a single layout, which works on all current iOS devices – without crufty platform-specific code! This tutorial serves as your in
Our broadest design update ever. This stunning new design across Apple platforms elevates the content users care about most. And it creates a unified design language between platforms — all while maintaining the distinct qualities that make each unique. And that stunning new material? That’s Liquid Glass, a new dynamic material that combines the optical properties of glass with a sense of fluidity
printf系のデバッグじゃなくてちゃんとしたデバッグを(してる|したい)という人に強烈におすすめ出来るサイトを発見。 まだ、最近のエントリーしか読んでないですがこちらの「メモリリークのデバッグ」 monkey coders' - Guard Malloc(libgmalloc) について http://deathcube.blog36.fc2.com/blog-entry-20.html と、こちらの「デバッグツールの使い方」の解説が素晴らしいです。 monkey coders' - Xcode Debugging Tips http://deathcube.blog36.fc2.com/blog-entry-19.html Xcodeってブレークポイントを設定するときに実際にはブレークさせずに音を出したり、ログを出力しただけでそのまま処理を通過させるなんて使い方も有ったんですね。 この
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く