Success! Thank you for helping us improve the quality of Unity Documentation. Although we cannot accept all submissions, we do read each suggested change from our users and will make updates where applicable. Close Submission failed For some reason your suggested change could not be submitted. Please <a>try again</a> in a few minutes. And thank you for taking the time to help us improve the qualit
b-02 反応させる(マウス、キーボードからの入力に) 2011年10月10日 / 2020年4月18日更新 mouseX, mouseY マウスポインタの位置(座標) 現在のマウスポインタの位置に円が描かれる。 void setup() { size(400, 400); } void draw() { ellipse(mouseX, mouseY, 60, 60); } pmouseX, pmouseY 前フレームのマウスポインタの位置(座標) 前フレームのマウスポインタの位置から現フレームのマウスポインタの位置に線が描かれる。(マウスを動かすと、線が描かれるように見える) void setup() { size(400, 400); } void draw() { line(mouseX, mouseY, pmouseX, pmouseY); } mousePressed マウスボタ
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く