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スポンジで虎を倒せるんだよ? (you can take down a tiger with a sponge, right?)
Here are the postings I have published so far for this series. Introduction to Clojure Setting Up Clojure Tokenization: Regular Expressions Literals and Variables Functions Organization Stop Words Function Overloading File Reading Tokenization Summary Stemming Introduction Functional Programming More Basics Tracking the Stemmer's Data Functions and Recursion Stemmer Predicates More Functions Macro
cgi modeling and rigging page for the 3d artist
ISSUE: メンタルレイを使用してオブジェクトの 輪郭をレンダリングするには(チュートリアル) SOLUTION : オブジェクトの輪郭をレンダリングするには、mentalrayカスタムシェーダーの ContourShaderを使用します。 ContourShaderノードに関する詳細は、以下をご参照ください。 Mayaオンラインヘルプ>参考資料> mental ray shader reference(英語) カスタムシェーダーをMayaにロードするには、下記の方法で行います。 ・マイコンピューターを右クリック>プロパティを選択 ・システムのプロパティウィンドウで詳細タブを選択 ・環境変数ボタンをクリック ・システム環境変数で新規ボタンをクリックし、以下の 環境変数を追加 変数名 :MAYA_MRFM_SHOW_CUSTOM_SHADE
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