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Stylizedの検索結果1 - 14 件 / 14件

  • YouTube - 【Touhou】Bad Apple!! PV【Stylized Shadow Art】

    【東方】Bad Apple!! PV【影絵】 【Touhou】Bad Apple!! PV【Silhouette Painting】 http://www.nicovideo.jp/watch/sm8628149 A highly stylized PV for the song Bad Apple!! Animation style uses the silhouettes of several familiar characters. Song is Copyright - Alstroemeria Records http://www.alst.net/ Song Arrangement: Masayoshi Minoshima Feat. nomico Brought to you by NicoNico Douga. Enjoy! Here is a link to the st

    • 【Lasershow】 Touhou ~ Bad Apple!! (Stylized Laser Art) (HD)

      Just another lasershow.. Using my own code to project vector graphics. Please look at the date of post video and think of it. 30 okt 2009 19:17 There's also a Good orange too! http://www.youtube.com/watch?v=89hJaGY-qJ8 Watch also on nicovideo, ~ sm8853380 The user edit my video for reason. Anyway thanks for crediting me ^^. + the respones at nico. oh I feel grammerless

        【Lasershow】 Touhou ~ Bad Apple!! (Stylized Laser Art) (HD)
      • Example-Based Synthesis of Stylized Facial Animations (results)

        Results video for the paper: Fišer et al.: Example-Based Synthesis of Stylized Facial Animations, ACM Transactions on Graphics 36(4):155, SIGGRAPH 2017. This project was done in collaboration with Adobe Research. FaceStyle demo: http://facestyle.org and more info: http://dcgi.fel.cvut.cz/home/sykorad/facestyle

          Example-Based Synthesis of Stylized Facial Animations (results)
        • GAT #65: Stylized VFX in RIME

          More Game Art Tricks: http://simonschreibt.de/game-art-tricks/ Article to this Video: https://simonschreibt.de/gat/stylized-vfx-in-rime/ This talk was given at the ADDON 2017 in Rennes/France. It's about the stylized effects from the game RIME. Tips for better listening: 1. Play the video in 1.5x speed (saves time & reduces echo/reverb a little bit) 2. I placed the mic right next to the laptop

            GAT #65: Stylized VFX in RIME
          • ペイントブラシによる演出可能なトゥーンシェーダ -Locally Controllable Stylized Shading

            R&D WEB OLM Digital, Inc. Research & Development Division's site. [ English ] 3Dモデルのシェーディドエリア(Shaded area; 陰影部分)をリアルタイムに編集制御できる"局所制御可能なトゥーンシェーダ"技術です. 3Dのカメラとライトを通常の方法で制御しつつ、陰影の細部をユーザがレタッチしてアニメーションをつくるという新しいアニメーション作成方式を提案しています. 陰影をペイントブラシで直接モデルに描き込み修正できる直観的なインターフェースを実現しています. また,キーフレームによる陰影補間でユーザーが編集する手間を軽減しています. 現在、Maya Plug-In バージョンを開発中で、まもなく映像制作現場で実用化の予定です. SIGGRAPH 2007で発表した論文のタイトル "Locall

            • Stylized Depiction: Non-Photorealistic, Painterly and 'Toon Rendering

              Stylized Depiction in Computer Graphics Non-Photorealistic, Painterly and 'Toon Rendering an annotated survey of online resources by Craig Reynolds The 3rd International Symposium on Non-Photorealistic Animation and Rendering NPAR 2004 June 7-9, 2004 in Annecy, France Paper submission deadline: October 23, 2003 While I have not done research in this area myself, I am fascinated by the computer gra

              • Create a Stylized First Aid Icon in Illustrator | Envato Tuts+

                How to Create a Golden, Vector Compass in Illustrator In this tutorial we'll use a combination of craft and Illustrator's 3D tools to create a first aid icon. You can use the techniques you learn in this tutorial to create realistic rounded box icons of your choice. This works well for complex icons at large sizes and scales down nicely. Final Image Preview Below is the final image we will be work

                  Create a Stylized First Aid Icon in Illustrator | Envato Tuts+
                • ナイスデフォルメ感!!アニメ系ベースメッシュ「Stylized Female Base Mesh」がとても素敵!! | CG GEEKS

                  ホーム リファレンス, 素材ナイスデフォルメ感!!アニメ系ベースメッシュ「Stylized Female Base Mesh」がとても素敵!! アニメ系ベースメッシュ「Stylized Female Base Mesh」がとても素敵だっらので紹介させて頂きます!! ベトナム ハノイで活躍するDzung Phung Dinh氏が制作したアニメ系ベースメッシュ「Stylized Female Base Mesh」!! 2D系を意識しての作りなのでセルルックでレンダリングするとそれだけでものすごく映えます!! 記事の下部にこのベースメッシュを使った作例もあるので是非チェックしてみてください!! お値段は19.99USドル!! 興味のある方は下記リンクからどうぞ!! こちらが作例です!! http://cbr.sh/eft3wi

                    ナイスデフォルメ感!!アニメ系ベースメッシュ「Stylized Female Base Mesh」がとても素敵!! | CG GEEKS
                  • Stylized VFX in RIME - 「RiME」の美しいスタイライズドリアルタイムVFXを解説した講演映像!UE4使用者必見!

                    Blender アドオン プラグイン&アドオン-Plugin&Addon Fluffy Maker v1.0 - ワンクリックで手軽にモフモフ表現を追加出... 2024-11-01 数多くのアドオンを単発的に開発&販売しているBlender Proceduralから、ワンクリックで手軽にモフモフ化出来るBlenderアドオン「Fluffy Maker v1.0」がリリースされました! 続きを読む 業界-Industry Announced .SPZ - 高速読み込み&低消費メモリ!3D Gaussi... 2024-10-31 ここ最近主流にになりつつある3D Gaussian Splatting(3DGS)を扱う形式として新たなオープンソースフォーマット「.SPZ」が発表されました! 続きを読む

                      Stylized VFX in RIME - 「RiME」の美しいスタイライズドリアルタイムVFXを解説した講演映像!UE4使用者必見!
                    • Example-Based Synthesis of Stylized Facial Animations - アーティスティックな顔イラストをフェイシャルキャプチャ元へ適用する技術!SIGGRAPH論文

                      イベント-Event コンペティション イベント 2023 Ultimate End-of-Year Sales Guide - ... 2023-11-22 872 views 毎年11月頃からスタートするセール「Black Friday(ブラックフライデー)」そして「Cyber Monday(サイバーマンデー)」、そしてクリスマスや年末セールが幾つかの販売サイトで開催されます。今年もCGやクリエイティブツール・アセット等のセール情報のリンクまとめておきます。 000 続きを読む Blender アセット Blender チュートリアル アセット-Asset チュートリアル-Tutorial 3 Easy steps to make Realistic Materials... 2023-11-22 483 views Jamie Dunbar氏がYoutubeチャンネルで3つの簡単なス

                        Example-Based Synthesis of Stylized Facial Animations - アーティスティックな顔イラストをフェイシャルキャプチャ元へ適用する技術!SIGGRAPH論文
                      • Stylized Rendering in Games - SIGGRAPH 2010

                        Games like Prince of Persia and Battlefield Heroes deliver artistic visions beyond standard photo-realistic 3D. In this course, game developers teach the challenges of creating distinctive visual styles for interactive environments and some of their own solutions. Topics include the art pipeline, rendering algorithms, and integrating visuals with gameplay. Why stylized rendering? As they matured,

                        • GitHub - DmitryUlyanov/texture_nets: Code for "Texture Networks: Feed-forward Synthesis of Textures and Stylized Images" paper.

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                            GitHub - DmitryUlyanov/texture_nets: Code for "Texture Networks: Feed-forward Synthesis of Textures and Stylized Images" paper.
                          • Realistic vs. Stylized: Technique Overview

                            Kim Aava summarized her amazing talk about the difference in techniques, which artists use to build photo-realistic and stylized environments. Kim Aava summarized her amazing talk about the difference in techniques, which artists use to build photo-realistic and stylized environmentsIntroductionMy name is Kim Aava and I’m a 3d Artist specialized in Asset and Environment Art. I studied game design

                              Realistic vs. Stylized: Technique Overview
                            • GitHub - ShuhongChen/panic3d-anime-reconstruction: CVPR 2023: PAniC-3D Stylized Single-view 3D Reconstruction from Portraits of Anime Characters

                              PAniC-3D: Stylized Single-view 3D Reconstruction from Portraits of Anime Characters Shuhong Chen, Kevin Zhang, Yichun Shi, Heng Wang, Yiheng Zhu, Guoxian Song, Sizhe An, Janus Kristjansson, Xiao Yang, Matthias Zwicker CVPR2023 [arxiv] [github] [art attrib] [poster] [video] We propose PAniC-3D, a system to reconstruct stylized 3D character heads directly from illustrated (p)ortraits of (ani)me (c)h

                                GitHub - ShuhongChen/panic3d-anime-reconstruction: CVPR 2023: PAniC-3D Stylized Single-view 3D Reconstruction from Portraits of Anime Characters
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