Philosophy We strive to create an environment conducive to many different types of research across many different time scales and levels of risk. Learn more about our Philosophy Learn more
タグ検索の該当結果が少ないため、タイトル検索結果を表示しています。
音楽+機械学習ハッカソン、BitRateの優秀プロジェクトが発表 音楽+機械学習の可能性を感じる7つのプロジェクトを解説JavaScript音楽機械学習musicmagenta 2020年の8月7日〜9月7日(実際は6週間を超えた開催期間だったらしいです)に、オンラインで開催された、Google の機械学習音楽ライブラリーMagenta開発チームと、サンフランシスコのメディアアート機関”Gray Area”による機械学習&音楽のリモートワークショップ&ハッカソンイベント”Bit Rate”。 以前運営している音楽TECHアカデミーの記事にてその告知を行いましたのでご記憶されている方もいらっしゃるでしょうか? 世界中から800を超える有志が参加した!との事。 ファイナル審査に進んだ33のプロジェクトの中から、優秀プロジェクトが3つ、表彰プロジェクトが4つ、決定しました。 その各プロジェクト
The basic architecture of the Lyra codec is quite simple. Features are extracted from speech every 20ms and are then compressed for transmission at a desired bitrate between 3.2kbps and 9.2kbps. On the other end, a generative model uses those features to recreate the speech signal. Lyra harnesses the power of new natural-sounding generative models to maintain the low bitrate of parametric codecs w
At Meta, we support real-time communication (RTC) for billions of people through our apps, including WhatsApp, Instagram, and Messenger. We are working to make RTC accessible by providing a high-quality experience for everyone – even those who might not have the fastest connections or the latest phones. As more and more people have relied on our products to make calls over the years, we’ve been wo
Oculus Link Test Update Lets You Boost Bitrate To Fight Compression The Oculus PC app’s latest test channel update lets you set the bandwidth used by Oculus Link. On an RTX 2070 with a USB 3 connection and Quest 2, the result was essentially indistinguishable from a “real” PC headset, at least over 15 minutes of testing. We should note that Link’s USB connection is still limited to a 72 Hz frame r
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く