Kauffman’s Currents features stories and insights that underscore the essential role of education and entrepreneurship in empowering all people to shape their futures, create vibrant communities, and grow an inclusive economy.
![Search Results for “” – Ewing Marion Kauffman Foundation | Kauffman.org](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/ae0e4b37654da257212da24c6efb3b7eefdb07ed/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fwww.kauffman.org%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F07%2Fbusiness_owner_perceptions_of_covid_19_effects_on-the_business_image.jpg%3Fresize%3D510%252C272)
本日は、LBSのEntrepreneurship Clubが主催するMONZO社のプレゼンがあったので、聞きに行ってきました。MONZOはRevolutと並ぶ、ロンドンを拠点とするFintechの雄で、オンライン銀行口座やコンタクトレスデビットカードといった一般ユーザー向けの金融サービスを提供する企業です。 (HPはこちら→https://monzo.com/) User Interface(UI:ユーザーがサービスを使用する際に触れるウェブサイトやアプリのデザイン)やUser Experience(UX:ユーザーが製品・サービスを使用する経験)に定評があり、LBSの学生にもユーザーが沢山いる有名な企業です。 さて、ユーザーにとって良いデザインのプロダクトを作ることを目指し、実際に非常に使いやすいアプリを作っているMonzoはどうやって優れたアプリを作っているのでしょうか。 答えは「徹底的
Foursquare’s iOS app after tweaked experience of user journey I love Foursquare and have used it since I lived in Tokyo. After I moved to San Francisco, I was impressed that I could use it seamlessly. It helped me discover a new place anywhere in the world. Last summer, I also planned a trip to Portland with Foursquare but I realized a problem while using the iOS app. So I set out to explore featu
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く