みんなで作るセカンドライフ情報サイト 「セカンドライフ ガイド」は終了しました。 長らくのご愛顧、誠にありがとうございました。 copyright © WEBIMPACT,INC.
みんなで作るセカンドライフ情報サイト 「セカンドライフ ガイド」は終了しました。 長らくのご愛顧、誠にありがとうございました。 copyright © WEBIMPACT,INC.
ドイツのKomjunitiがSecond Lifeユーザー200人を対象にした調査によると、72%がSecond Life内での企業活動に落胆し、42%が単なる短期の流行りだと考えていることがわかった。同社のマネージング・ディレクターDr. Nils Andresは「期待が高いところでブランド体験をきちんと作っていないところに問題があり、残念だがあまり驚かない結果だった」と答えている。 ソース:OpenPR: First customer satisfaction survey in Second Life - insufficient customer care and opportunities for interaction between Second Life users and companies identified as the main weakness March 23
EXPLORE. DISCOVER. CREATE.A new world is waiting...Join Free Expect the UnexpectedWith thousands of virtual experiences and communities, you'll never run out of places to explore and people to meet. Music clubs, roleplaying communities, virtual cinemas and more. Second Life is always wonderful, sometimes weird, and 100% wow-worthy. Explore Now Find Your Community Second Life is an inclusive haven
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く