Loading×Sorry to interruptCSS ErrorRefresh
アセットは、広告を構成するコンテンツです。アセットには、ユーザーにビジネスを選んでもらいやすくする有用なビジネス情報を使用します。アセットには、広告見出し、説明文、ウェブサイトの特定の場所へのリンク、通話ボタン、場所情報などが含まれ、それらが組み合わされて、ユーザーに表示される実際の広告フォーマットとなります。 この記事では、各アセットタイプの役割と、最適なアセットを選択する方法について説明します。 仕組み Google 広告ではレスポンシブ検索広告のパフォーマンスを最大限に高めるため、Google 検索が行われるたびに、表示する追加のアセットが選定されます。そのため、お客様のビジネス目標に適したアセットをすべて使用することをおすすめします。 アセットで広告にコンテンツ(サイトリンクや画像などのアセット)を追加すればするほど、検索結果ページでの広告の表示可能性や視認性が高くなり、広告の成果
To add more links to your ads, you can create sitelinks. Sitelinks take people to specific pages on your site (for example, a specific product or store hours). In this article, you’ll learn how sitelinks work and how to use them in eligible campaigns. Benefits Update easily: Change link text and URLs whenever you want, keeping them up-to-date for sales and special offers. You don't need to make ne
Red Hat Enterprise Linux AI is here Develop, test, and run generative AI models on the Linux® platform you trust, now available through our cloud and hardware partners. Get product details Migrate virtual machines with minimal disruption Moving your VMs to a unified platform will help you reliably and flexibly deploy applications across the hybrid cloud. See our solutions
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く