You signed in with another tab or window. Reload to refresh your session. You signed out in another tab or window. Reload to refresh your session. You switched accounts on another tab or window. Reload to refresh your session. Dismiss alert
Today, 4.03 billion people in the world use email, and this number's expected to grow to 4.48 billion by 2024. This means that email marketing is one of the best ways to reach your target market, and it's not going anywhere anytime soon! However, you might already know from personal… Around 94% of all businesses will use digital marketing material to inform their purchasing decisions. With many co
Copyright Adobe Systems Incorporated H. Parmar, Ed. M. Thornburgh, Ed. Adobe December 21, 2012 Adobe’s Real Time Messaging Protocol Abstract This memo describes Adobe’s Real Time Messaging Protocol (RTMP), an application-level protocol designed for multiplexing and packetizing multimedia transport streams (such as audio, video, and interactive content) over a suitable transport protocol (such as T
表題どおり、javaで動くメディアデータの変換プログラムを書いていました。 といっても、pureJavaで書いているわけではなく、ffmpegとかつかって変換させるというものです。 概念的には次の図のようなやつです。 動画のデータのUnitを入れると、変換した後のデータがでてくるというもの。 xuggleを使う場合はこんな感じ。テストコード avconv(ffmpeg)を使う場合はこんな感じ。テストコード となりました。 やってることは同じで 1:TranscodeManagerを宣言。 2:MediaUnitを解釈するためのプログラム設置 xuggleならpacketizer、ffmpegならdeunitizerとunitizer 3:TrackManagerをTranscodeManagerに作らせる 4:TrackListenerをくっつけて出力を拾わせる。 となってます。 これをう
The Real-Time Messaging Protocol (RTMP) was designed for high-performance transmission of audio, video, and data between Adobe Flash Platform technologies, including Adobe Flash Player and Adobe AIR. RTMP is now available as an open specification to create products and technology that enable delivery of video, audio, and data in the open AMF, SWF, FLV, and F4V formats compatible with Adobe Flash P
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く