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API Pico.play(audioprocess: function): void Pico.pause(): void Pico.sampleRate: number Pico.bufferSize: number Pico.isPlaying: boolean
I started working on timbre.js successor, v13.xx. It's almost a full rewrite, so this project page is no longer recent working. The new project page is here: http://mohayonao.github.com/timbre.js/ CAUTION!! The new timbre.js(v13.xx) is not compatible old timbre.js(v12.xx), but you may approve the new version, because that is truly convenient and super awesome than old. See Also: Overview of what's
自分はiPhoneでWebで音を鳴らしたい場合には埋込みプレイヤーが表示されるかプレイヤーが立ち上がってしまうものだと思っていました。 しかし、9leapに投稿されたこちらの id:nanmo さんのJavaScript製のゲームをプレイするとiPhoneでも音が鳴っています。もちろん、埋込みプレイヤーが有ったり、プレイヤーが立ち上がる事も有りません。 9leap : よく振ってからお開けください by nanimosa http://9leap.net/games/83 ソースを読んでみると音を鳴らしている処理は以下の部分でした。 var open_can_audio = new Audio( "opencan.mp3" ); open_can_audio.load(); (中略) open_can_audio.play();new Audioでaudioオブジェクトを生成してロードと再
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