Nvidia OptiX 入門(環境構築編) OptiX のインストールから、サンプルプロジェクトのビルドと実行までを紹介します。 環境構築が出来たら、OptiX QuickStart Guide を読みましょう。 はじめに DMX (Deep Morishige Graphics) を構想設計中で、その際の環境構築のメモ書きです。 光のシミュレーションで使います。 ゲームエンジンやDCCツールに組み込めば、結果をほぼリアルタイムで確認できます。 OptiX と Embree (RadeonProRays), どちらにしようか、検討中の段階です。 質問したいことや分かりにくい点などあれば、気軽にコメントどうぞ。 OptiX とは Nvidia 社が提供する Path Tracing のライブラリです。 IRay uses OptiX です。 https://developer.nvidia
I agree to the collection and processing of the above information by NVIDIA <span class="corporation-txt hidden">Corporation </span>for the purposes of research and event organization, and I have read and agree to <a href="https://www.nvidia.com/en-us/about-nvidia/privacy-policy/?deeplink=visiting-our-website" target="_blank">NVIDIA Privacy Policy</a>. I agree that the above information will be tr
ACM Transactions on Graphics (Proc. SIGGRAPH 2017) http://research.nvidia.com/publication/2017-07_Audio-Driven-Facial-Animation Tero Karras (NVIDIA) Timo Aila (NVIDIA) Samuli Laine (NVIDIA) Antti Herva (Remedy Entertainment) Jaakko Lehtinen (NVIDIA and Aalto University) We present a machine learning technique for driving 3D facial animation by audio input in real time and with low latency. Our
[SIGGRAPH]「Quadro」の外付けグラフィックスボックス対応やグラフィックス用途におけるAI活用など,NVIDIAの新しい取り組みが明らかに ライター:米田 聡 米ロサンゼルスで開幕したコンピュータグラフィックスとインタラクティブ技術の学会「SIGGRAPH 2017」に合わせ,北米時間2017年7月31日にNVIDIAは,ハードウェアとソフトウェアに関するいくつかの発表を行った。 SIGGRAPH自体がグラフィックス中心の学会ということもあり,ゲームに直接関わる話題はないのだが,AIやプロフェッショナル向けグラフィックスにおけるNVIDIAの新しい取り組みが見えてくるので,事前に公表された情報を簡単にまとめてみたい。 ワークステーション向けGPU「Quadro」が外付けグラフィックスボックスに対応 ハードウェアに関する発表で注目すべきものは,「NVIDIA TITAN Xp」(
At SIGGRAPH 2013, Pixar describes how they achieve fast interactive lighting preview using NVIDIA® OptiX™ Technology and GPUs in a Katana-based production pipeline. Jean-Daniel Nahmias, technical director at Pixar, showcases this pipeline using full product shots and assets from Monster's University. Learn more about NVIDIA OptiX Technology: http://www.nvidia.com/object/optix.html Learn more abo
A hub for SDKs, resources and news for developers working in the gaming industry. Read our latest blog about new Unreal Engine 5 on-device plugins for ACE, announced at Unreal Fest Learn More NVIDIA Gaming Technology NVIDIA tools, SDKs, and partner engines work together to produce the next generation of stunning real-time content that leverages AI and ray tracing.
再生中 Using NVIDIA® OptiX™ for Lighting Preview in a Katana-Based Production Pipeline Having moved our film lighting pipeline to a ray traced, physically based illumination model, this presentation will demonstrate the viability and advantages of using OptiX along with NVIDIA GPUs to obtain interactive lighting feedback on real production shots and assets.
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く