Project "Alchemy" is now the Flash C++ Compiler (FlasCC) FlasCC lets you bring existing C/C++ code to the web, with high performance, across browsers. Leverage the entire Flash Runtime API from C++, deliver full GPU accelerated graphics, and reach over a billion people with no install using C/C++. Learn more and start using FlasCC Adobe Labs: Home | Technologies | Download | Community | RSS Feeds
The RealLib Project RealLib is a real number computation package in C++. Its primary aim is to be efficient and to avoid the huge overheads usually associated with real number computations. RealLib3, which is the current version of the library, makes this possible. In this version of the library, the user can work on both a layer where numbers are represented as terms describing the compu
Dr. Dobb's is part of the Informa Tech Division of Informa PLC Informa PLC About us Investor relations Talent This site is operated by a business or businesses owned by Informa PLC and all copyright resides with them. Informa PLC's registered office is 5 Howick Place, London SW1P 1WG. Registered in England and Wales. Number 8860726.
See also my blog Contents Optimization manuals Vector class library Object file converter and disassembler Subroutine library ForwardCom: An open standard instruction set for high performance microprocessors Test programs for measuring clock cycles in C++ and assembly code Floating point exception tracking and NaN propagation CPUID manipulation program Links Optimization manuals This series of fiv
Using Intel.com Search You can easily search the entire Intel.com site in several ways. Brand Name: Core i9 Document Number: 123456 Code Name: Alder Lake Special Operators: “Ice Lake”, Ice AND Lake, Ice OR Lake, Ice* Quick Links You can also try the quick links below to see results for most popular searches. Product Information Support Drivers & Software
Your document has been indexed by the following search engines: Google Bot has been here 52 times. First crawled 3 months ago. Last crawled 2 days ago. Yahoo! Bot has been here 349 times. First crawled 3 months ago. Last crawled about 14 hours ago. MSN Bot has been here 9 times. First crawled 2 months ago. Last crawled 21 days ago. Latest Searches Leading to this Doc Recent search queries
Subject: [cppll:13146] <tips> マルチ文字列リテラル From: Wraith the Trickster <wraith@...> Date: Sat, 13 Oct 2007 21:02:54 +0900 (JST) X-Mailer: Microsoft Office Outlook 12.0 Message-Id: <00c201c80d90$f254e200$d6fea600$@net> 道化師です。 Windows プログラミングではよく LPCTSTR, TCHAR, _T などのマクロを 利用して、ANSI文字列(多バイト文字列), UNICODE文字列のどちらでも 対応できるようにしますが、これはどちらか片方のインスタンスが作成 されればいいケースであって、C++ のテンプレートを利用してANSI文字 列(多バイト文字列), UNICODE文字
From time to time the JSF Program Office Releases briefings to the public. See below for the most recent briefings at your disposal. JSF PSFD MOU Update_-_2010_APR.pdf Adobe Acrobat file (672K) - JSF_PSFD_MOU_-_Update_4_2010.PDF JSF PSFD MOU Update_-_2009_DEC.pdf Adobe Acrobat file (516K) - JSF_PSFD_MOU_-_Update_12_2009.PDF AV_Week_Brief_-_2008_FEB_13.pdf Adobe Acrobat file (14.7 MB) - AV_Week_Bri
« MySQL の ORDER BY を高速化 | メイン | C++ で自動型変換 » 2008年06月25日 なんとなくリフレクション in C++ C++ はとてもいい言語なのですが、リフレクションがありません。昨夜、1年ぶりくらいに C++ でリフレクションしたい熱に感染したのですが、ちょっとググった範囲では良いものが見つからなかったので、作ってみました (単に作りたかっただけという説も)。こんな感じで使います。 #include "reflection.hpp" struct Foo { int i; std::string s; }; // リフレクション情報を定義 namespace reflection { template <> struct def<Foo> : public def_base<Foo> { def() { REFLECTION(i); REFLECTI
ubuntu% gcc cache.c; time ./a.out ./a.out 0.41s user 0.03s system 99% cpu 0.444 total ubuntu% gcc -DBAD cache.c; time ./a.out ./a.out 1.98s user 0.03s system 99% cpu 2.020 total ubuntu% gcc cache.c; valgrind --tool=cachegrind ./a.out ==11733== Cachegrind, an I1/D1/L2 cache profiler. ==11733== Copyright (C) 2002-2005, and GNU GPL'd, by Nicholas Nethercote et al. ==11733== Using LibVEX rev 1367, a
http://tricklib.com/cxx/dagger/trickerr.h 以下、上記ファイルのコメント中のデザインノートより... このフレームワークはファンクションインターフェイスに制限されないエラー 情報ツリーを扱う為のものです。 一般的にエラーを機能の呼び出し元に返す方法としては... ・戻り値あるいはOUT型引数 ・グローバル変数 ・例外送出 ...などと言った方法がありますが、戻り値の類ではファンクションインターフェ イスに強く依存し同時にファンクションインターフェイスに制限を設けることに なりさらにはコンストラクタ・デストラクタ及びコールバック関数などではしば しばエラーの返却方法に困ります。 グローバル変数を使う方法は呼び出した機能のエラー情報がどのグローバル変数 に格納されているのかわかりにくくまた機能毎にエラー返却の為のグローバル変 数を設けるのも馬鹿げています
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く