Fermeture de la Fondation La Fondation Henri Cartier-Bresson sera fermée du 16 septembre au 8 octobre inclus, pour l'accrochage de ses prochaines expositions. Rencontres Visite commentée Clément Chéroux, directeur de la Fondation Henri Cartier-Bresson et commissaire des expositions Mame-Diarra Niang – Remember to Forget et Raymond Meeks – The Inhabitants mènera une visite commentée : Mercredi 27
これまで「作画の鬼ッ!RETURNS」などで、アニメーターが描いた原画を紹介してきましたが、「天元突破グレンラガン」の映像の魅力はそれだけではありません。 セルと背景を合成する「撮影」によって加えられた「撮処理(特殊効果等)」によって作品がグレードアップし、独特の世界観を構築しています。 このコーナーでは撮影の行程で、どのような効果が加わっていったかを最初の画像から検証していきます。 「ラァガァアンインパクゥトォオオオオッツ!!」 アンチスパイルの触手をかいくぐり、全ての思いをシモンがぶつけます! 最終回は長く続いた戦いのクライマックスシーン!! 全27話を紡いで、ご紹介してきたこのコーナーも晴れて大団円! またどこかの螺旋の星でお会いしましょう! (撮影担当:奥村大輔) アンチスパイラルには、テクスチャのパターンが貼り込みされています。貼り込みされている素材は、自分たち
We are a friendly creative agency with a sweet spot in the gaming industry.Read More We have the honor of regularly partnering with some of the most compelling entertainment brands in the world to create custom content of all kinds – from in-game assets to broadcast packages to big picture branding and creative strategy. As hardcore gamers, we feel extremely fortunate that most of our work also fe
behance.net/MRfrukta Электропочта — [email protected] Телеграм — t.me/alexfrukta Я Алекс Фрукта. Моушн-дизайнер, Иллюстратор, Арт-директор, Шрифтовик. behance.net/MRfrukta Владею инструментами: After Effects, Illustrator, Photoshop, Cinema 4d, Fontlab, Final Cut, Audition, Figma. В профессии с 2011 года. Родился в 1992 году в Санкт-Петербурге. В большинстве проектов выступаю в качестве Арт Директо
If you’ve come here from my Instagram page looking for more information about tyFlow, well…my Instagram is currently where I post all the most recent test renders and information related to development. If you’ve come here wondering what happened to Zombox development, tyFlow is the reason I’ve been on a game development hiatus for the last while. If you’re wondering what tyFlow is, check out this
All categoriesIn the Spotlightkeyboard_arrow_rightFUJIFILMkeyboard_arrow_rightCanonCoursesPodcastHow ToLab TestsNewskeyboard_arrow_rightLightingkeyboard_arrow_rightAudiokeyboard_arrow_rightSoftwarekeyboard_arrow_rightIndustrykeyboard_arrow_rightCameraskeyboard_arrow_rightLenseskeyboard_arrow_rightAccessoriesReviewskeyboard_arrow_rightAudiokeyboard_arrow_rightSoftwarekeyboard_arrow_rightCameraskeyb
I'm a CG Artist I'm a Software Developer I'm a Game Developer Stefan Minning Software Engineer at Autodesk. Hi there. I develop 3D graphics software, 2D plug-ins for compositing applications, and I also don’t mind getting my hands dirty working on the more artistic side of computer animation productions. Over the years I’ve worked in game and animation studios in California, Europe, Australia and
クリエイティブビジネスの 第一線で活躍される方々が、 クリエイティブのために時間を費やせる コンピュータ環境の提供を。 ネオプラン・セールス部門の資産は、1991年の設立以来、 デザイン&クリエイティブ、アパレルの方々を中心に、 Apple Macintoshを中核とした4,000台を超えるシステム販売に基づいた トラブル解決のノウハウと経験です。 システム導入でお悩みの方。Macintoshはもちろん、 Windows、UNIXを活用したシステム構築、既存システムの更新、 各種サーバソリューション等のご相談は、お気軽にお問い合わせください。 導入時の基本コンサルテーションから、システム・ネットワーク設計、 納入、動作確認テスト、さらに導入後のトラブルサポートまで。 一貫したサービス体制で、「使える」コンピュータ環境をお届けします。
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く