この digitalcontentproducer.com の記事には、2012の特殊効果の興味深い内部の様子が紹介されています。驚くことに、彼らがシミュレーションソフトウェアの一部を、なんとオープンソース物理シミュレーションエンジンであり、Blender の一部でもある Bullet を中心に構築したとのこと。 Eibriel氏曰く、 これはオープンソースコミュニティにとって素晴らしいニュースです。 この挑戦が、DD(Digital Domain)の新しいシミュレーションシステム、Drop の開発を導きました。「私たちのソフトウェアチームは、高速かつオープンソースのエンジン、Bullet を中心にしてこれを構築しています」とは Leo氏の言。「Bullet はコアのソルバですが、私たちは別に Constraint の生成と破壊と、オブジェクトに材質の性質を適用するためのシステムを構築し
Notes: This guide makes reference mainly to YafaRay used from Blender though it can be useful for users of YafaRay on other 3D software and for raytracing learning in general. If you are looking for a 'Quick Start' document, please take a look at this forum thread. What is YafaRay? Short introduction to the YafaRay engine, history and a complete list of features. What YafaRay is. YafaRay Features.
Automatically add a number to the end of your .blend filename In the ‘Save As’ window, press ‘+’ to add a number to the end of the name. This is very useful if you are saving multiple versions. If there is a number already in the name, blender will automatically increase that number by one. Preview textures The feature you always wanted was right under your nose! Simply Hold Ctrl whilst clicking t
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