ファイルメニュー 作成>ポリゴン プリミティブ>任意の形状もしくはシェルフを「ポリゴン」にし、任意の形状のシェルフをクリック ※個人的には、作成>ポリゴンメッシュ>インタラクティブ作成のチェックをはずす事をお勧めします。 ファイルメニュー 形状>プリミティブ>任意の形状 画面左のタブ「ツール」>「基本」任意の形状 「Ctrl」キーとの併用で、規定サイズのオブジェクトを瞬時に作成。「Shift」キーとの併用で新規オブジェクトとして作成。
ファイルメニュー 作成>ポリゴン プリミティブ>任意の形状もしくはシェルフを「ポリゴン」にし、任意の形状のシェルフをクリック ※個人的には、作成>ポリゴンメッシュ>インタラクティブ作成のチェックをはずす事をお勧めします。 ファイルメニュー 形状>プリミティブ>任意の形状 画面左のタブ「ツール」>「基本」任意の形状 「Ctrl」キーとの併用で、規定サイズのオブジェクトを瞬時に作成。「Shift」キーとの併用で新規オブジェクトとして作成。
In this webinar, Craig Barr examines a creature modeling and detailing workflow using Autodesk® Mudbox® and Autodesk® Maya® software. Topics covered include concept techniques in Autodesk® SketchBook® Pro software, creating freely in Mudbox without the worry of the underlying topology, and new retopology techniques that allow for the creation of an animation and rig-ready mesh.
私たちは映像・ICT技術の進化を通じ、世の中のデジタルイノベーションに貢献します。 常に技術進化を捉え、開発から運用まで課題に合せたあらゆるソリューションをご提供し、お客様のハイエンドなデジタルコンテンツ制作をサポートいたします。 We contribute to digital innovation through advances in video technology and ICT. We are always at the forefront of technological evolution, providing solutions that solve issues in everything from development to operation, creating high-end digital content creation environments.
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く