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無料に関するyumikoblogのブックマーク (3)

  • Archive blogs

    From 2006 to 2013 the Los Angeles Times newsroom published news articles, opinion and commentary on a blog platform, Typepad, in addition to the website. Most of these blog articles are now available on our current site, organized by original blog title below. Some articles and certain types of content could not be migrated, including graphics, interactives, embedded content, photos, documents, PD

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    yumikoblog
    yumikoblog 2008/11/29
    >people don't mess around when it comes to some free soda-pop. .... Dr. Pepper is owning seven (SEVEN!) of the top 10 slots on Google Trends, as evidenced below. Look, the only mention of the actual band Guns N' Roses is paired with the beverage:
  • 目指すはメディア企業、広告ベースMVNOのBlyk

    TVやインターネットなどの無料メディアのように、携帯電話も広告により無料にしてしまおう--英国で昨年9月にBlykがローンチした。今年後半にはオランダにも進出する計画だ。広告は現在、モバイル業界の注目トピックスの1つ。今回は先駆者的存在のBlykについて紹介する。 Blykは広告モデルをとる初のMVNO。加入者を16〜24歳に限定し、広告(毎日6通程度)と引き換えに毎月SMS217通、通話42分を無料で利用できる。これを上回ると有料となる。 ユーザーは契約時、約50の質問に答える。この情報を基に絞りこんだ広告が、SMSやMMSの形で配信されるという仕組みだ。16〜24歳というのはなかなかリーチできないユーザー層らしく、「この層だけを加入対象とすることで広告主に明確なメリットを提供できる」というのが売りだ。サービス開始から約4カ月後の今年1月にBlykが明らかにした数字を見ると、広告はL'O

    目指すはメディア企業、広告ベースMVNOのBlyk
  • Tech Insider - Business Insider

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    yumikoblog 2008/01/12
    →the future of their business lies in ad-supported streaming, not paid downloads. 映画も有料デジタルコンテンツから広告収入による無料配信に!?
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