Media & Entertainment Collection は、アニメーション、ビジュアル エフェクト、ゲーム開発のパイプライン構築に必要なツールを包括的に搭載したパワフルでスケーラブルなソフトウェア コレクションです。
Please don't translate or copy these tutorials elsewhere. I don't like the tutorials to float around in 10 different versions and places on the net. Feel free to link to this page of course! (see also Terms of Use) Before you start This tutorial was created with Vray version 3.0, but all settings are very similar in version 2.0. First learn 3D Studio Max, then start with Vray. It is an extension t
This webpage was generated by the domain owner using Sedo Domain Parking. Disclaimer: Sedo maintains no relationship with third party advertisers. Reference to any specific service or trade mark is not controlled by Sedo nor does it constitute or imply its association, endorsement or recommendation.
STUDIOGIJS designs products and makes product visualizations for product communication and promotion. This enables companies to generate lifelike imagery in early stages of product development based on sketches or existing CAD models. All images displayed are computer generated unless stated otherwise. STUDIOGIJS ontwerpt producten en maakt fotorealistische visualisaties voor product communicati
以前からリニア空間だとかガンマだとかの話をちょこちょこ書いていたのですが、 先日、キャビアの鈴木様よりメールを頂き、CEDEC2008で発表されたスライドを頂戴しました。 「リニア空間と物理的に正しいライティング」 スライドデータ 鈴木様には許諾を頂いた上、本ブログで取り上げさせて頂くことになりました。 鈴木様ありがとうございます。 このスライドを拝見して、リニア空間のワークフローを用いて作業を行う理由を勘違いしていたなと認識しました。 リニア空間というのはつまり、物理的に正しいライティングを行うための土台だということです。 詳しくはスライドをごらん頂くのが早いと思います。 まずはWiiのスクリーンショットで驚くところから始まりますこちらのスライドww え!Wiiでここまで出来るの!?と。。 読み進めて、球が並んでいる画像の辺りは特になんですが、光量の変化に対するサーフェスの反応の違いが明
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く