A Studio That Engaged in All Aspects of Creative Work for Branding.
![SHIFTBRAIN inc.](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/b515d5e6b099d3ff88c17aee58f17046a222bc9e/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fshiftbrain.com%2Fwp-content%2Fthemes%2Fmy-theme%2Fassets%2Fogp.7cc5d81c.png)
A Studio That Engaged in All Aspects of Creative Work for Branding.
AgencyNet is an award-winning digital advertising and marketing agency, specializing in developing emotionally engaging and strategic Digital brand experiences. We’ve been named "one of the hottest digital agencies around" by Advertising Age and our work has been the recipient of over 125 high-profile awards including an Interactive Emmy, FWA Top 20 agency sites in history, Cannes Lion, Web Market
より持続可能で思いやりのある世界を追求する中で、植物ベースの食事がグリーンリビング運動の極めて重要な側面として浮上しています。 動物性食品よりも果物、野菜、穀物、ナッツ、種子を優先するこの食生活の変化は、単なるトレンドではなく、環境、健康、倫理に大きなメリットをもたらす、深いライフスタイルの選択です。 植物ベースの食事を採用することが環境に配慮した生活の基礎である理由と、それがどのようにして世界中に前向きな変化の波及効果をもたらすことができるのかを詳しく見てみましょう。 地球にとっての勝利 植物ベースの食事に関する環境問題には説得力があります。 農業、特に肉や乳製品の生産は、温室効果ガスの排出、森林破壊、水の枯渇、生物多様性の損失の主な原因となっています。 植物ベースの食品を選択することで、環境への影響を大幅に削減します。 植物は動物製品と比べて生産に必要な土地、水、エネルギーが少なくて済
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く