This browser is no longer supported. Upgrade to Microsoft Edge to take advantage of the latest features, security updates, and technical support.
One place for all extensions for Visual Studio, Azure DevOps Services, Azure DevOps Server and Visual Studio Code. Discover and install extensions and subscriptions to create the dev environment you need.
Samples for Visual Studio C++ are available on the web. Microsoft has produced many C++ samples that demonstrate different functionalities across multiple technologies. Here are a few of the places to find additional samples: C++ code samples Windows samples on GitHub Windows Dev Center code samples ADO code samples Windows Hardware development samples Archived C++ samples on GitHub Visual Studio
This step-by-step walkthrough shows how to create a static library (.lib file) for use with C++ apps. Using a static library is a great way to reuse code. Rather than reimplementing the same routines in every app that requires the functionality, you write them one time in a static library and then reference it from the apps. Code linked from a static library becomes part of your app—you don't have
Linux環境では1秒以下で動くライブラリ(TriStripper)が、なぜかWindows環境だと4分30秒と約1000倍遅かった。 何でだろうと調べること2時間、ようやく原因が分かった。 STLを「マルチスレッド デバッグなDLL(/MDd)」(ようするにデバッグ版)で使うと死ぬほど遅い!! リリース版1000倍ぐらい。 デバッガーでSTLのコードに入り込んでソースを見ると、どうも_ITERATOR_DEBUG_LEVEL=2が定義されているとMutexを取ったり解放しながら範囲チェックをしているのが問題らしい。 試しにプロジェクトを右クリックして「C/C++」-「プリプロセッサ」-「プリプロセッサの定義」の所に_ITERATOR_DEBUG_LEVEL=1を付け加えてコンパイルし直したらリリース版とほぼ同じ1秒以下で動作した。めでたしめでたし。 ちなみに複数のプロジェクトからなるソリ
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く