One of the best ways to drive engagement and build word of mouth traffic about your brand is to run a contest via social media channels. Not only does it engage consumers with your brand in a fun and exciting way, it results in a treasure-trove of customer information, preferences, and feedback you can then mine to improve your business. And, best of all, launching an online contest can be very in
Ad-agency holiday cards are a proud tradition. Nowadays, they usually come in the form of a holiday Web site. Some make you go "Ho ho ho." Others have you grumbling "Humbug!" After the jump, check out our picks for this year's best and worst, as selected by Saatchi & Saatchi's James Cooper and Adweek's Brian Morrissey. 2009's BEST AGENCY HOLIDAY CARDS The London shop made an iPhone app that allows
今までOminicomに続いて第2位だったイギリスの広告コングロマリットWPPが2008年136億ドルの収益を上げ、Ominicomの134億ドルを超えてトップに躍り出た。だが、成長は調査会社TNSや広告ネットワーク24/7Real Mediaなど買収によるもので、2008年の終りでの同社の負債は82億ドルと業界一高く、それが今の不況でどのように影響を与えるのかが注目される。 ソース:AdAge: Adworld Has New King in Sir Martin Sorrell March 9, 2009 in Industry | Permalink TrackBack TrackBack URL for this entry: https://www.typepad.com/services/trackback/6a00d8341bfeba53ef011168ce9fa4970c
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く