Banner ads Stay organized with collections Save and categorize content based on your preferences. Banner ads are rectangular ads that occupy a portion of an app's layout. They stay on screen while users are interacting with the app, either anchored at the top or bottom of the screen or inline with content as the user scrolls. Banner ads can refresh automatically after a certain period of time. See
This guide explains how to provide targeting information to an ad request. For a working example, download the Android API Demo app. Download API Demo Prerequisite Complete the Get Started guide. RequestConfiguration RequestConfiguration is an object that collects targeting information to be applied globally through a MobileAds static method. To update the request configuration, obtain a builder f
Kotlin dependencies { implementation("com.google.android.gms:play-services-ads:23.2.0") } Groovy dependencies { implementation 'com.google.android.gms:play-services-ads:23.2.0' } AdMob AdMob ウェブ インターフェースを使用して、 AndroidManifest.xml ファイル。これを行うには、<meta-data> タグを追加します。 android:name="com.google.android.gms.ads.APPLICATION_ID"。詳しくは、 ウェブ インターフェースでアプリ ID を確認します。 AdMob 対象 android:value 様、ご自身の AdMob アプリ ID を
(nendとi-mobileを導入する) 2013年8月5日作成 AdMobSDKの組み込み バージョン6.4.1の場合 AdMobにてサイト登録する(パブリッシャーIDを得る) AdMobの最新SDKを入手(https://developers.google.com/mobile-ads-sdk/download?hl=ja) コンパイルのtargetがAPI level 12以下の場合は、プロジェクトのプロパティ→Android→プロジェクト・ビルド・ターゲットをAPI level 13以上にする プロジェクトプロパティからJavaビルド・パス→Jar追加→GoogleAdMobAdsSdk-6.4.1.jarを追加する AndroidManifest.xmlにAdActivityを追加する <activity android:name="com.google.ads.AdActivi
仕組み アド マネージャーでは、アプリ内広告を通じてモバイルアプリを収益化できます。広告は、バナー広告、インタースティシャル広告、動画広告、ネイティブ広告として表示できます。これらは、プラットフォームのネイティブ UI コンポーネントにシームレスに追加されます。 アプリ内で広告を掲載するには、アド マネージャー アカウントを作成し、1 つ以上の広告ユニット ID を有効にする必要があります。これは、アプリ内で広告が表示される場所に固有の ID です。 アド マネージャーでは、アプリ デベロッパーがユーザーに関する分析情報を取得して広告収益を最大化できるよう、Google Mobile Ads SDK が使用されています。そのため、Mobile Ads SDK のデフォルトの統合ではデバイス情報などの情報が収集されます。 P�l��U зn��U �j ��U �& ��U �}1��U
Here's a simpler solution: Create a new preference type that displays a single ad. You can then include that preference type in the xml definition for your preferences to display one or more ads. Custom Preference Class: public class AdmobPreference extends Preference { public AdmobPreference(Context context) { super(context, null); } public AdmobPreference(Context context, AttributeSet attrs) { s
Stay organized with collections Save and categorize content based on your preferences. Google AdMob provides a way for you to earn more money by matching ads to your app based on the criteria you set. The ads are created and paid for by advertisers who want to promote their products and will pay different prices for different ads. Here's how it works: You create ad space in your app. You make your
As one of the largest global ad networks, the AdMob Network can fill your ad requests from anywhere in the world. Maximize the value of every impression across all your networks with the most advanced monetization technology. Engage and retain your users with our innovative ad formats. Customize the user experience and earn more revenue by integrating native, rewarded, banner, video, and interstit
前回はとりあえず表示だけしてみました。 だけど表示位置の確認やそもそもの動作確認したいですよね。 というかそれしないと駄目だろ。 という開発者のためのテストモードです。 てかさー、AdMobさんさー、もっとテストモードに関して分かりやすく書いてくれよ… 前回と全く同じ環境ですが、一応動作確認環境を書いておきます 端末:X06HT(Desire) OS:2.2(公式っつーかrootも取ってない) AdMobSDK:Ver 4.1.0 特にAdMobのSDKのバージョンが古いと、全くもって導入方法が変わるので注意 使用API AdRequest.addTestDevice or setTestDevices AdView.loadAd XMLベースの場合 残念ながらXMLだけでレイアウトも書いてテストモードで動作ってのは出来なそうです。 そんなに追っかけてないから嘘かもしれませんがw http
AdMob Version 4.3.1の実装 AdMobは、アプリ内に広告を表示する機能を提供する。教科書どおりに作れば良い。ここでは、難易度の高かった項目を解説する。 問題意識 現在、androidのplatform 2.2 API level 8で稼働するアプリを開発している。 教科書では、AndroidManifest.xmlに次の1行を挿入するように指示がされている。 android:configChanges="keyboard|keyboardHidden|orientation|screenLayout|uiMode|screenSize|smallestScreenSize" ところが、screenSize及びsmallestScreenSizeは、platform 3.2 API level 13以上が必要とされるため、Error: String Types not al
Send feedback Stay organized with collections Save and categorize content based on your preferences. The Google Mobile Ads SDK for Ad Manager is a mobile advertising platform that you can use to generate revenue from your app. Key capabilities Show ads from millions of Google advertisers in real time, or use Mediation to earn from over 40 premium networks through the platform to simplify your ad o
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く