SCREEN DIVE PODCAST Screen Dive, a new podcast from 20th Century Fox, takes a deep dive into the movies we love, exploring why they steal our hearts and how they make their marks on popular culture. Each episode pulls back the curtain on a beloved, iconic film, with host Anna Van Valin interviewing the actual creators and contributors of these films. From The Sandlot to Planet of the Apes, this in
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ケイト・モス(Kate Moss)ことキャサリン・アン・モス(Katherine Ann Moss、1974年1月16日[2] - )は、イギリスのファッションモデル。これまでに300冊以上の雑誌の表紙を飾ってきた[3]。多くの広告キャンペーン出演で知られる。パーティーづくしのライフスタイルなども注目の的とされてきた。 米誌『フォーブス』の2007年度版「モデル所得番付」で2位[4]。同2008年度版ではハイジ・クラムに次ぎ、アドリアナ・リマを凌いで3位(850万ドル)[5]、2009年度版も同じく3位(900万ドル=約8億円)[6]、2010年度版も同じく3位(1350万ドル=約10億8700万円)[7]、2011年度版ではジゼル・ブンチェンに次ぎ、ナタリア・ヴォディアノヴァを凌いで2位(920万ドル=約7億円)[8]となっている。 雑誌『マキシム』の「1999年のセクシーな女性50」の
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