今回解説するのは Unlit/Transparent 。 Unlit/Texture と同様にライティングの反映無しのごくごくシンプルなシェーダです。 Unlit/Texture との違いは透明(Transparent)に対応している所です。テクスチャ画像のアルファ値がちゃんと反映され透過されます。 シェーダの全コード // Unlit alpha-blended shader. // - no lighting // - no lightmap support // - no per-material color Shader "Unlit/Transparent" { Properties { _MainTex ("Base (RGB) Trans (A)", 2D) = "white" {} } SubShader { Tags {"Queue"="Transparent" "Ign
It's been awhile. An apocalyptic scene which takes place on a railroad. I should have taken a bit more time with the city area but I am content. Wanted to get this out there so you guys know I am still alive. Music Used : Fallout 4 - Rebuild, Renew - https://www.youtube.com/watch?v=hTwOhefBee4 The Empty World - Dark Post-Apocalyptic Piano - https://www.youtube.com/watch?v=eMpTaxWFmUA Epic Post
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く