サクサク読めて、アプリ限定の機能も多数!
(´・ω・`) wrote: Killzone Shadow Fall: Threading the Entity Update on PS4 #entities #gamedeveloperconference http://t.co/4rUvvLimD2 @SlideShareさんから
moguno のブックマーク 2014/12/21 00:21
Killzone Shadow Fall: Threading the Entity Update on PS4[from mikutter](´・ω・`) wrote: Killzone Shadow Fall: Threading the Entity Update on PS4 #entities #gamedeveloperconference <a href="http://t.co/4rUvvLimD2" target="_blank" rel="noopener nofollow">http://t.co/4rUvvLimD2</a> <a href="https://twitter.com/SlideShare" target="_blank" rel="noopener nofollow">@SlideShare</a>さんから2014/12/21 00:21
(´・ω・`) wrote: Killzone Shadow Fall: Threading the Entity Update on PS4 #entities #gamedeveloperconference <a href="http://t.co/4rUvvLimD2" target="_blank" rel="noopener nofollow">http://t.co/4rUvvLimD2</a> <a href="https://twitter.com/SlideShare" target="_blank" rel="noopener nofollow">@SlideShare</a>さんから
このブックマークにはスターがありません。 最初のスターをつけてみよう!
www.slideshare.net/slideshow2014/08/28
This document discusses Guerrilla Games' approach to multi-threading entity updates in Killzone Shadow Fall on the PlayStation 4. It covers defining entities and their dependencies, a job-based sys...
2 人がブックマーク・1 件のコメント
\ コメントが サクサク読める アプリです /
(´・ω・`) wrote: Killzone Shadow Fall: Threading the Entity Update on PS4 #entities #gamedeveloperconference http://t.co/4rUvvLimD2 @SlideShareさんから
このブックマークにはスターがありません。
最初のスターをつけてみよう!
Killzone Shadow Fall: Threading the Entity Update on PS4
This document discusses Guerrilla Games' approach to multi-threading entity updates in Killzone Shadow Fall on the PlayStation 4. It covers defining entities and their dependencies, a job-based sys...
2 人がブックマーク・1 件のコメント
\ コメントが サクサク読める アプリです /