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YouTube 等を使ったヴァイラル広告がもてはやされているが、実際には効果測定が難しく、適切な広告料を決める方法が存在しない、との指摘
raurublock のブックマーク 2006/11/09 12:18
The Deep Structural Problem of Advertising 2.0[広告][web2.0] YouTube 等を使ったヴァイラル広告がもてはやされているが、実際には効果測定が難しく、適切な広告料を決める方法が存在しない、との指摘2006/11/09 12:18
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publishing2.scottkarp.ai2006/11/09
In the standing-room-only Web 2.0 Summit workshop sessions on the future of marketing and Advertising 2.0, the belief that the revolution will be funded by advertising came face to face with the de...
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YouTube 等を使ったヴァイラル広告がもてはやされているが、実際には効果測定が難しく、適切な広告料を決める方法が存在しない、との指摘
raurublock のブックマーク 2006/11/09 12:18
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The Deep Structural Problem of Advertising 2.0
publishing2.scottkarp.ai2006/11/09
In the standing-room-only Web 2.0 Summit workshop sessions on the future of marketing and Advertising 2.0, the belief that the revolution will be funded by advertising came face to face with the de...
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