サクサク読めて、アプリ限定の機能も多数!
> what’s left? Almost nothing’s shocking anymore. That’s right—anti-smoking advocates would only surprise the public nowadays if they were to run pro-smoking ads!
yumikoblog のブックマーク 2008/07/12 15:11
A way to improve anti-smoking campaigns[アテンション][逆]> what’s left? Almost nothing’s shocking anymore. That’s right—anti-smoking advocates would only surprise the public nowadays if they were to run pro-smoking ads!2008/07/12 15:11
> what’s left? Almost nothing’s shocking anymore. That’s right—anti-smoking advocates would only surprise the public nowadays if they were to run pro-smoking ads!
このブックマークにはスターがありません。 最初のスターをつけてみよう!
www.adweek.com2008/07/12
1 人がブックマーク・1 件のコメント
\ コメントが サクサク読める アプリです /
> what’s left? Almost nothing’s shocking anymore. That’s right—anti-smoking advocates would only surprise the public nowadays if they were to run pro-smoking ads!
yumikoblog のブックマーク 2008/07/12 15:11
このブックマークにはスターがありません。
最初のスターをつけてみよう!
A way to improve anti-smoking campaigns
www.adweek.com2008/07/12
1 人がブックマーク・1 件のコメント
\ コメントが サクサク読める アプリです /