Overall Specs CPU 2A03 - customized 6502 CPU - audio - does not contain support for decimal The NTSC NES runs at 1.7897725MHz, and 1.7734474MHz for PAL. NMIs may be generated by PPU each VBlank. IRQs may be generated by APU and by external hardware. Internal Memory: 2K WRAM, 2K VRAM, 256 Bytes SPR-RAM, and Palette/Registers The cartridge connector also passes audio in and out of the ca
version 2.6 (01/24/2005) by Marat Fayzullin Unauthorized distribution prohibited. Link to this page, not copy it. The following document describes the hardware architecture of Nintendo Entertainment System videogame console, also known as Famicom in the East (Korea, Japan), and Dandy in Europe (Russia, etc.). Note that this document is mainly based on experimentation and may be incomplete and inco
■募集職種 PLAYSTATION®3 互換機能開発エンジニア ■業務内容 PS3および次世代システムにおいて、PS/PS2/PS3/PSPを対象としたエミュレーターの実装と改良 ■必要とされる専門性・経験 ・OSおよびデバイスドライバ。 ・リアルタイムシステム。 ・ゲームプログラミングの経験があればかなり有利です。 ・OS下回り・組み込みなどの経験があれば尚可。 ・英語ができれば尚可。 これだけのスキルがあればMSにだって行けるだろ…… こんにちは、montaです。 初期型のPS3にはPS2互換性のためにPS2のCPU+GPUである「EE+GS」を載っけており、PS2ソフト資産全体の動作は怪しいながらも一応、動くゲームは動いていたのですね。 PS3でPS2をやるメリットとしては「アップコンバート」機能が挙げられます。その名のとおり、PS2のゲームの解像度をハイビジョン並、とまでは行かない
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く