Nobuyoshi NodaBoard of Director, Head of Global Business at Adways
![Social Game on Android](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/cbfc265fdd0d60363455ca5054d73780129ab8cf/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fcdn.slidesharecdn.com%2Fss_thumbnails%2Fandroidseminar110908-110909000415-phpapp01-thumbnail.jpg%3Fwidth%3D640%26height%3D640%26fit%3Dbounds)
Summary A prioritized user story backlog helps to understand what to do next, but is a difficult tool for understanding what your whole system is intended to do. A user story map arranges user stories into a useful model to help understand the functionality of the system, identify holes and omissions in your backlog, and effectively plan holistic releases that delivery value to users and business
面白法人カヤック 様主催の下記勉強会に参加してきました。 参加する前までは、ゲームの話が果たしてどの程度Webに活かせるものか懐疑的でしたがUIの考え方に分野の壁はないことを思い知らされました。 そして現在より遥かに表現することに対して(主にハードウェア的な意味で)制約がある時代にどのようにUIを考え改善してきたか、そういった内容の大変濃い話が聞けて最高に面白かったです。 関係者のみなさまありがとうございました。 「ゲームの作り方をWebUIに活かすゲームニクス勉強会」 http://atnd.org/events/20426 ■イベント概要 日本のゲーム業界が蓄えてきた「マニュアルなしで使い方がわかるゲームの作り方(ゲームニクス理論)」を聞いて、webやスマホのUIに応用する方法を考える勉強会です。 ■講師 サイトウ・アキヒロ氏 立命館大学映像学部教授、ビーマットジャパン取締役。多摩美術
This webpage was generated by the domain owner using Sedo Domain Parking. Disclaimer: Sedo maintains no relationship with third party advertisers. Reference to any specific service or trade mark is not controlled by Sedo nor does it constitute or imply its association, endorsement or recommendation.
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く