In this post I’m going to explain some of my findings when playing around with Adobe’s Stage3D and particles. I have pushed the current version of particle engine called evoSpicyParticleEngine into GitHub, will show some examples how to play with it and explain tricks used in it. … but first I want to joyously announcing that I do not owe you shit. Nor does anyone else that open source stuff or re
Glen Coe, sebuah lembah yang indah di Pegunungan Highlands, Scotlandia, adalah salah satu destinasi alam paling spektakuler di dunia. Dikelilingi oleh gunung batu yang megah, lembah ini menawarkan pesona alam yang memikat dan sejarah yang kaya. Mari kita telusuri lebih dalam tentang keunikan dan keindahan Glen Coe. Pesona Alam yang Menakjubkan Glen Coe terkenal dengan … Khajuraho, sebuah kota keci
Tue 11 Oct 2011 Matt Halford Discussion, Experiment, News – 3D, caustics, flash 3d, fp11, island, molehill, ocean, pb3d, pixel bender, reflection, refraction, shader, stage3d, terrain, water An advanced water shading system and custom 3D engine built to test the capability of the new Stage3D and Pixel Bender 3D API’s in Flash Player 11. Instructions Click above to lauch demo, you will need Flash
サービス終了のお知らせ NAVERまとめは2020年9月30日をもちましてサービス終了いたしました。 約11年間、NAVERまとめをご利用・ご愛顧いただき誠にありがとうございました。
ブログを書くのが久しぶり過ぎて、世の中ではすでにFlashPlayer11の話題で持ちきりのようで。 アップデートの目玉であるStage3Dに関してはいろんな人が取り上げているので、ちょっと地味なSoundの新機能をちょちょいと試してます。Sound.LoadPCMFromByteArrayを使えば、ByteArrayに格納されたPCMデータからSoundインスタンスを生成できるようになります。ごにょごにょ加工したByteArrayをSoundインスタンスに変換しておくことで、SampleDataEventでサウンドを動的に生成し続けなくても、同じ音であれば低コストで繰り返し再生できるようになりますね。 以下、SoundインスタンスからByteArrayにデータを抽出して、再びSoundインスタンスに変換し直しただけのサンプルです。クリックで再生します。音量注意。 » サンプル(要Flas
Working with hugedomains.com was a quick and easy process. We got to speak to multiple real people located in Colorado without having to wait on hold! Our only complaint was we felt we had to overpay more than this particular domain was worth, and we weren't able to negotiate it down to a level that we felt was fair. However, payment and delivery were seamless, and within a few hours we had all of
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く