これからの予定(妄想) 2009/2/20(OSC) エディタ・開発環境大集合 延期 独自OS BOF 2009年中 独自言語BOF 2009年中 D言語BOF 2009 2009年中 エミュレータBOF 未定 ライセンス大集合 これまでのイベント 2008/12/29 Homebrew BOF 2008/3/1 D言語BOF 2001/2/11 エミュレータBOF in 秋葉原
As usual all these releases are available through the windows updater. Important Note: breaking changes. Interrupt initialisation is now done before main including enabling the vblank interrupt. Since the functions to do this are common to most if not all homebrew apps we decided to simplify things rather than adding extra initialisation in user code for the FIFO based command system. Calling irqI
In my day-to-day routine I often find myself having to do extensive photographic documentation of objects or locations, only there is often someone waiting to turn off the lights, or move objects, or any myriad of possible interruptions. This is one reason why using a camera tethered to a laptop can be a pain. The computer is a burden to travel with, takes five minutes to boot, the batteries run
updated 21/apr/09 with new programs! the nintendo ds is an excellent platform for homebrew audio software – here’s a mostly complete list of some of the excellent free and commercially available sound toys that are available for the platform. bliptracker by dan/remaincalm drum machine & sequencer (source code available)dsmcu by dan/remaincalm MCU-compatible mix controllerSeno by A128 grid-based se
IE等普通のブラウザで見る場合 http://tubo.80.kg/tubo_and_maru.html 専用のブラウザで見る場合 http://www.monazilla.org/ 2ちゃんねる Viewerを使うと、すぐに読めます。 http://2ch.tora3.net/ この Viewer(通称●) の売上で、2ちゃんねるは設備を増強しています。 ●が売れたら、新しいサーバを投入できるという事です。 よくわからない場合はソフトウェア板へGo http://pc11.2ch.net/software/ モリタポを持っていれば、50モリタポで表示できます。 NintendoDS(NDS)非公式開発 Part2 1 :名前は開発中のものです。:2007/04/06(金) 07:28:10 ID:0HAbZjic NDSで何やら作ってみようという人の為のスレ。ライセンス不要
2008-10-03 トップページ 2008-06-24 チェスの棋譜管理ソフト 今までに作ったソフト 2008-06-18 雑記 2008-05-20 ご意見・情報投稿用ページ 2008-04-21 マップデータをテキストファイルから読み込む タイルを使ってブロックを並べてみる 2008-03-03 このサイトの見方 2008-02-14 ソース/チェスボードを表示してみる チェスボードを表示してみる Nintendo DSでプログラミング † 先日友人にNintendo DS Liteを貰いました。 私はファミコン以来ほとんどゲームをやらなかったのですが、 あっという間にはまってしまいました。 さて、一通り遊んだあと、プログラマとして気になるのは どのようにこの機体の上でプログラミングするか、です。 ちょっと調べてみたところ、ライセンスを受けずとも 独自で開発環境を構築するこ
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く